Nu är det nära :D:D:D:D

Ja imorgon e den här... Dagen jag drömt om sen jag var 14... Jag ska äntligen på konsert med Nkotb:D I kombination med Backstreet boys då... *ler* Ska bli så jäkla kul... Jag ,Tessan, Lissie och Ingela:D Ingela var det väl mest Tessan och Lissie som höll ihop med under eran men hon e en underbar tjej och det ska bli så myspys at få spendera hela helgen med dessa underbara tjejer.


Imorgon 19.30 så finns det en snart 35-årig tjej som kommer skrika lungorna ur sig... *Hehe* Längtar som fasen!!
Lite moln på min himmel finns dock... LAdy ä tillbaka och jag e så himla besviken... Men men... Stackars min bebis iaf... OCh så fick jagröda veckan igår... Man får väl stå ut för inget ska få skugga morgondagen!!
Tog fram min låda med Nkotb saker går... Jisses säger jag bara... *fniss*

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och spela klart Castleville. Sen blir det sortering av tvätt ut med Ladster och packa packa packa:)

Puss kram på er

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback