Samma gamla visa

Sorry för den dåliga uppdateringen.
Det händer en massa hela tiden, men nu har jag nog tid att klämma in ett kort inlägg...
För tillfället går mina känslor upp och ned... Tog det tunga beslutet att jag inte kan behålla Lady:( Det gör så fruktansvärt ont och jag gråter dagligen... Men men... Letas ett nytt hem och jag hoppas att jag redan hittat ett där ajg kan träffa henne lite då och då:)
Sitter inne på Centralen i Malmö och väntar på att skolan ska börja... Lämnade in hemtentan i helgen... Kändes helt okej, men vad det se nblir av har jag inte någon aning om... *Hehe*
Nä dags att dra sig mot skolan kanske... *ler* Har för mig att det e föreläsningar hela dagen i dag... Ska möta upp Lotta innan oxå så hon får sin bok... Tur man har snälla föräldrar/vänner:)
Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback