Sommar???

Jo man kan ju undra vad som händer??? Sämre sommarväder får man leta länge efter... Förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka då min semester börjar :)


Just nu funderar jag väldigt mycket... På allt... Men mest gamla tider och hur det var då... Börjar nog bli gammal:P Finns vissa människor jag saknar enormt väldigt ofta... Saknar att ha dom nära och i mitt liv på ett annat sätt än vad de är nu...:(. Sen finns det såklart vissa jag inte saknar alls och inte ens förstår varför jag umgicks med... Men e man naiv så e man... Dock har det umgänget kostat mer än det smakat... Och då menar jag inte med pengar utan rent känslomässigt och psykiskt... Hoppas jag slipper träffa på dig igen... SVIN!!!! Hoppas du någon gång förstår hur mycket du förstört i vårt liv!

Nä nu ska vii nte elda upp oss över detta som vi försöker gå vidare från... LEdig idag... Få barn och mycket folk så jag kunde kompa idag:) Nice! Ska snart hoppa in i duschen sen bär det av ner till Bella för att passa godingen ALice i eftermiddag:)


Snart är det dags igen:) Älskade Skansen Kronan! Du är saknad <3... Hoppas dock vi har samma tur som i fjol;). Varit lite klydd med Ladyvakt nu i år bara... Men nu e det bara två nätter kvar att fixa :D Någon som känner sig manad????;)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback