Viasat/Viasat hockey!!!

Äntligen drar hockeysäsongen snart igång! OCh för en gång skull e jag riktigt taggad!!! Taggad till att se mitt lag (Redhawks) sopa golvet med resten av lagen i hockeyallsvenskan (*host host*). Nåja... Årskort ska jag snart beställa och bortamatcherna hoppas jag kunna se så många som möjligt av på Viasat hockey Jag fullkomligt älskar den kanalen vintertid. Calle Johansson är i mitt tycke en helt fenomenal expertkommentator. Jag skulle dock önska att man på något sätt kunde samköra flera olika matcher, men jag förstår ju att det är omöjligt...  Dock kan jag säga att jag inte kände mig ritkgit hel utan Viasat hockey. Nu har jag möjlighet att se hockey även om jag inte kan känna ishallens speciella atmosfär och doft... Ohhhh.... Kan det inte bara bli september!!!!!!!!

Viasat kanalerna överlag håller en i mitt tycke hög standard. Har själv Viasat guld via Bredbandsbolaget och jag blev överlycklig när jag fick tillbaka kanalerna i februari... Har saknat Disney Channel, Viasat sport, hockey och även filmkanalerna. Plötsligt kunde jag hänga med i barnens snack på jobb om olika filmer typ Bilar 2, då jag hade möjlighet att se dem på Viasat family. 

Har bokat dejt med soffan och en godisskål nästa helg då Viasat film visar "Bad teacher" Den verkar vara en film helt i min smak=)

Nä nu blir det kaffe och fortsatt Disney Channel/Viasat film- tittande

Puss kram

(Detta är ett sponsrat inlägg)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback