Ny mobil!!!

Det e jag sugen på!! Nyss hemkommen från Göteborg och jag funderar redan på vad nästa utgift ska vara;) Erika vill ju ha en iphone och det e väl nästan fixat... Hoppas jag... Själv vill jag gärna hålla mig till SE telefonerna...Satt och tittade på www.ny mobil.se.
Så när jag tänker skaffa Ny mobil så tar jag mig en titt  på den sajten först tror jag... Kanske att man borde byta till Telenor trots allt... Eller så fixar jag helt enkelt ett abb till Erika som gillar Telenor... Telefonen jag e lite sugen på är Sony Xperia P LT22i
(Bilden kommer från nymobil.se)
Nymobil är auktoriserade försäljare av tele2, telnor samt 3 abonnemang. Hmmm... Ja det tål verkligen att tänkas på:)
Såg även att nymobil.se säljer iphone 4s med 3 eller Telenorabonnemang. Det skulle jag lätt kunna tänka mig att köpa åt Erika... Hon vill ju så gärna ha en iphone. OCh på nymobil.se lagar de iphones också. Priserna är helt okej och passat tom min plånbok... Så ja ett köp från www.nymobil.se får det nog bli nästa gång:) Jag blev så glad när jag hörde "Anna" på sajten prata... Nymobil.se finns på Entré i Malmö oxå:) Ett besök dit snart kanske ja=)
Puss och kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Madde

kolla med phonehouse med. Där köpte jag min iphone 4a med halebop abbonemang. Jag har då 4000 gratis sms och nollan till alla. Jag betalar 370 kr i månaden för telefon och abbonemang. som sagt telenor suger rejält och funkar bara ibland om man inte befinner sig i en storstad men även där kan de komma upp ingen service...

2012-08-10 @ 18:46:20

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback