Lite fler omdömen...

SJ AB
Jag åker tåg väldigt sällan.. Typ en gång per år! Och de senaste åren jag åkt har det ALLTID varit förseningar på MINST en kvart! I år fick vi vänta 15 min i Alvesta i fjol runt en halvtimme, oxå i Alvesta... Året innan dess en bra stund i Nässjö... Och et "roliga" är att det i princip alltid är "Snabbtågen" som är försenade för oss! Ett stort plus är dock att personalen ombord oftast är jättetrevlig och hjälpsam!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Jag är riktigt nöjd! Enda är att leveransen tog någon dag längre än vad som stod, men det kan lika gärna vara Posten som strulat... Varan funkade och priserna var kanon!
Kaffemoster
Mycket gott kaffe och mycket god cappuccino:) Dock var smörgåsen jag åt i torraste laget... Men det kan bero på att det var på kvällen... Blir nog ett besök på KaffeMoster nästa år:)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback