Halebop

Jag har tänkt lägga ut en massa kommentarer från www.rejta.se . Givetvis är det jag som skrivit omdömena... Men bara så ni vet... OCh om någon av någon konstig anledning vill veta MIN åsikt om något så säg till:). En "rejtning" kommer isf=)
Här kommer den sista på några timmar iaf... Halebop... Min operatör sen 2003...
Halebop
Halebop har alltid fungerat bra för mig. Jag har tom haft täckning långt nere i en källare med betongväggar, där exempelvis Comviq inte fungerade alls... Det som är lite jobbigt är att det e såååååå segt att surfa ibland "Anslutningen bröts" får jag ofta upp... Men än så länge har det itne stört mig nämnvärt mycket. Bara en parantes. Dock det som ger minus är som så många andra skriver... Supporten. Okej att de ger snabba svar, men jag hade önskat en telefonsupport... Det känns inte riktig lika frustrerande om man har bekymmer, för då kan man få svar direkt på sina följdfrågor...
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback