Göteborg dag 3 och 4

Det blev en runda till Slottsskogen i tisdags som sagt och sen var vi ganska slagna... Ett antal steg hade vi gått... Somnade gott i damernas sovsal igen och steg upp hyfsat tidigt... Det var ju dags för Måns att bege sig hem igår:(. Vi åt frukost, spelade lite skipbo och sen åkte han. Smakade Glasslatte på Café Svarta koppen, men det var ingen hit:(.

Erika och jag begav oss ner till stan... Fixade Göteborgspass och hoppade på Stinsen som tog oss på en tur genom gamla Göteborg:). Lite fika och shopping sen var det dags för Open top tour... Inte riktigt vad jag väntat mig men ganska mysigt:). Massa foton fast genom ett bussfönster... SEn hem och ladda lite batterier och en tur till Slottsskogen för en runda på "SLottsskogsstinsen" och en runda äventyrsgolf som jag tyvärr förlorade:(:(:(.

En runda skipbo fick avsluta en mysig dag:). Ska fylla på med lite bilder här sen men det blir nog ikväll:). Nu e det dags för lite frukost och förhoppningsvis en runda till Älvsborgsfästning:)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback