Söndag

Ilskan och besvikelsen... Eller tja blandning av lättnad och irritation... efter fredagen har lagt sig lite nu... Sitter och väntar på att bege mig ner till mamma för att kolla deras dator...
Helgen har varit lite tja... Mysig men ändå stressig. Det var hockey igår med många av dom jag tycker mest om. Resultatet blev inte som vi alla önskade men förhoppningsvis tar grabbarna ut all frustration imorgon när dom möter Rögle:D
Ska sätta mig ikväll och lägga in bilder ajg vill framkalla så ajg kan bli färdig till det:P Vill ju kunna scrappa när jag väl varit i Ullared:) Tror det blir den 5/11 istället för den 29/10... Men vet inte ännu... *ler*
Nä... Har inget skoj alls att skriva om idag... Men men...
Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback