Lördag igen...

OCh som vanligt e jag alldeles för dålig på att blogga... Har kommit ner i en svacka igen... Orkar inte vara speciellt social på fritiden... Knappt på jobb heller vissa gånger, men där lyckas jag vara det trots allt...
Om det hänt något på sistone??? Tja, jo det har det väl... Men inget nämnvärt större... Dagarna passerar och jag följer med bara....
Har börjat flirta lite med folk via nätet... Och ja nog har man hittat ett par intressanta... Får se vad det kan leda till... Hoppas mest det inte blir som för ett par år sen när jag byggde upp en massa förväntningar och det bara rasade ihop när det tillsist blev träff... Bäst att skynda långsamt...
Har haft ett par dagar nu när jag känt mig så enormt ensam... Så tillplattad och ledsen... Vet egentligen inte anledningarna men kan gissa mig till några... Tänkte försöka skriva av mig i den privata bloggen sen...
Men men nog om detta...
I eftermiddag blir det att åka ner till bästa mammsi och äta fläskpannkaka :P Me liiiiiike!!! Borde ut och promenera... Och zumba... Vi tar det imorgon....
Nä en kopp kaffe till och sen spela lite sims social eller Cityville;)
Några av mina finingar <3 TAck för att ni orkar med mig under mina jobbiga perioder.... Och bästaste Thess... Kaffe imorgon eftermiddag???
Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback