Fortfarande krasslig...

Men det gör inte så mycket i det här vädret kan jag känna... Det e snart dags för dagens första kopp kaffe och sen gosar jag ner mig i soffan och ser våra bästa år :)
Pratat med en vän idag... Och jag kan inte riktigt förstå hur man kan vara så långt nere och inte inse att man faktiskt behöver hjälp... Hota med självmord osv... Vad vinner man på det? Förutom att man får alla runt omkring att gå omkring och må dåligt och ha dåligt samvete... Nåväl nog om detta... Jag kan inte låta detta tynga mig oxå...
Eventuellt e det "dejt" på gång ikväll;) Vi får se vad det blir av det men jag gillar honom so far... Även om vi inte träffats ännu... Men jag får inte lägga ner för mycket energi på det... Det kan bli samma fiasko som för några år sen... Men men... Får ta det för vad det e... Men nog känner jag mig lite pirrig... Han kommer hit och dricker kaffe och pratar lite=)
Hockeysäsongen har dragit igång... Kul med två vinster för Malmö, men det e oxå allt jag känner... Hoppas innerligt att passisonen kommer tillbaka... Dags igen på lördag och på måndag funderar jag på om jag ska åka upp till Ängelholm... Beror på vissa faktorer som typ... Orkar jag ändå stiga upp på tisdag? Finns det biljetter kvar??? Får vi ihop full bil??

Nä nu ska jag nog ta och lägga mig ett tag till... Skulle behöva en ny layout på bloggen...ANNA???
Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback