Höst...

Ja det känns att vi går mot kallare och mörkare tider... Det känns i hela mig... Depp, trött och nedstämd... Det e nog jag i ett nötskal just nu... Men de blir väl bättre... Det SKA bli bättre!! Så e det bara... Har iaf varit ute på två pws den här helgen och tränat ett pass zumba... Så träningsmotivationen e på väg tillbaka efter att ha varit borta en månad:D
Imorgon e det hockey igen och jag känner att jag behöver en kram av mina gosar där...
Äntligen fått hem fotona från 2007 och 2008 i Götet... Nice att äntligen kunna börja scrappa i albumen:D Beställt ett gäng till så i veckan då jäklar:D
Lääääängtar tillbaka!!!

Nä dags för lite kaffe och förberedelser inför pluggandet med Erik och Madde i eftermiddag!
Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback