Vår???

Kan det verkligen vara så att våren e på väg??? Det känns så i hela kroppen faktiskt *ler* Har fått riktig Göteborgs abstinens nu och då e det verkligen på g...;)

 Tagen 090805 och jag e riktigt nöjd med bilden faktiskt=) Längtar efter att ha picknick uppe på Skansberget och njuta av utsikten över Göteborg=) Nu ska vi ju vara däruppe längre än vad vi brukar så även om vädret inte e kanon alla dagar så ska jag nog få mitt lystmäte mättat även den här gången *ler* En fika ute på Älvsborgs fästning ska vi nog oxå hinna med;)

Liseberg blir det väl som vanligt på min födelsedag;) Gunnebo slott, Slottskogen med Äventyrsgolf och vackert(?) vattentorn samt söta(??) stugor ska oxå hinnas med... Samt en massa annat nytt och gammalt=) Älskar att planera... Det blir kanske inte alltid som man tänkte sig men Skansen Lejonet e ett måste i år!!! Så e det bara! 5e året i följd vi e i Götet på semester och inte en gång har vi besökt denna iaf på håll vackra byggnad... Jag måste ju få fota=) Har jag tur har jag sparat ihop till en systemkamera oxå:) Vi får väl se;)

Nä dags att fortsätta städa och sluta drömma ett tag:) Bella kommer ju snart!!! *ler* Så Thess... Mulle och 500 idag????????

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback