Trött torsdagsmorgon

 La över bilder från det gamla minneskortet och hittade då det här jag fått av Kim... Ni som inte vet... Gissa vilket som e jag;)

E så himla trött idag... Oxå... Steg upp i lagom tid, bara för att lägga mig på soffan och sova vidare en stund... Men men... JAg hinner med vad jag ska och det e ju huvudsaken....

Fredag imorgon då... Och då kommer Tessan och barnen hit... Såååååå nice *ler* Ska se vad man kan slänga ihop till oss:)

Tvätt lördag morgon och sen in till Malmö för att möta upp bästa Bellisen och mysa litta... Namngivning på söndag ju:)

Saknar hooooockey... Den 21e ska jag och Ebba se Tre Kronor mot Ryssland förmodligen, men det e ju inte samma sak... Vill se mitt Malmö Redhawks ju... Dock ska jag bänka mig framför tv4 sport ikväll och se Aik-Fbk:)

Nä, nu e det dags... Fixardags eller vad man ska kalla det...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Lille bebisen till höger är du! =)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback