Tisdagsmorgon...

Ja det e inte klokt vad dagarna går... Tisdag idag och jag ska jobba... Kan ine ligga hemma och dega mer... *ler* Känns bättre...  Eller tja... Bra e väl en definitions fråga. Jag vill egentligen ha sommar och sol... Kan man beställa det och krypa ner under täcket tills det kommer???? Positivt dock att det redan nu e ljust på morgonen:D Fast det lär få sig ett litet bakslag i helgen ju då vi vrider tillbaka klockan... Men som tur e går det snabbt nu:)

Det var länge sen jag skrev något om hockey, men ´nu måste jag... Nichlas Hardt kommer ju att lämna för något lag i Finska ligan:( Det e en tung förlust... Nichlas hade verklligen behövts i den här satsningen Malmö ska göra nu... Men lycka till och välkommen tillbaka längre fram Nichlas:)

Väntar på besked om min favorit ska stanna oxå... Det e väl sagt att han vill, men fråga e ju om Malmö vill då hans säsong inte varit direkt lysande... men men... Med rätt coachning och så vidare kan han kanske gå långt... Så Hersley... Få nu tummen loss;)

Imorgon e det nog dags att börja så smått med vårt tema Rymden... Eller tema och tema... Vi ska jobba med rymden helt enkelt... Jo förfesten... Då blir det tema *hehe* Jag e inte riktigt vaken ännu:P

Ikväll e det förmodligen spelkväll med Thess och Anton... Kuuuuuuul!! Anton var sugen på yatzy och det håller jag med honom om *hehe*. Hoppas även att bebis kommer hem=)

Nä nu e det dags att borsta igenom håret och bege sig ner och vänta på Anna och Ewe...

Förslag på hur bloggen kan förbättras? Layout??? Aaaanna!!! När kommer du????*ler*


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback