Tankar och sjukdom...

Var hemma idag... Bihålorna spökade och jag har inte varit på topp i helgen... Har vilat upp mig ohc e redo igen för jobb imorgon...

Fick en bubblande känsla imagen för ett tag sen... Tänkte på min ekonomi och att den snart e på rätt väg... Det gör mig så oerhört glad... Så sprallig... Jag vill verkligen kunna ge mig själv oh Erika lite av det livet vi förtjänar... Och den känslan var underbar och obeskrivlig...

Sitter och tittar på "Världen bästa hotell nu". Tycker det e enormt härliga personer *hehe*

Igår var jag på kalas hos älskade pappsi som blir 50+++ idag:) Hela familjen samlad:) Massa gos med Sebbe och Sigge, Ebba och Hugo... Sen var ju även mina andra gullegrisar Elias, Oliver, Anton och Wilma där... =)

 Två sötnosar <3

  Sötaste Ebba och sötaste Sigge<3<3

 Och slutligen dom bästa och gosigaste fröna i världen! Ebba och Hugo<3

Tja... Jag har egentligen mycket jag ville skriva men glömde det och nu orkar jag inte:P

Natt natt!!

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback