Stryktime...

Ja nu ska jag göra ett seriöst försök att minska på strykhögen... Får se hur länge jag pallar *hehe* Men men... Tanken e där...


Om en timme lite drygt kommer syrran och eventuellet barnen hit... =) Och så dyker väl älskade Bells upp oxå:)

Pratade precis med Tessan... Herregud... vi pratar jättesällan, men det kändes fasen som om det var igår vi hördes.... Så på fredag får jag besök av tre spralliga tjejer:) Tessan, Isabell och Leonora:) Lääääängtar!!!!

Nästa söndag e det namngivning för lilla Alice.... Förslag på "dopgåva"???? Har lite idéer men vi får se vad det blir av:) Får ner på tisdag eller lördag och kolla upp det:)

Jag har haft sån lust att skriva men vet inte om open office e det bästa... Nåja det löser sig nog *ler* Får helt enkelt sitta vid den stationära och skriva och sen flytta över det hit bara... Så Anna... Du får ge dig till tåls lite till;)

Ohhh... Jag vill ha hockey... Men som Ingrid sa... Man ska inte längta för mycket efter något för det hela går bara ut på att man önskar livet av sig... Ska eventuellt in och beställa biljett till den 21 april då det e landskamp inne på arenan dock... Och igår fick jag sett lite... ABSTINENS!!!!!!!Ohhh... Rysningar i hela kroppen när jag tänker på det:) Sommar och sol ja... Längtar som sjutton till det... Och såklart semestern... Men sen e det fantamej dags igen:) HOCKEYALLSVENSKAN!!!! Tjoho... Eller något;) Hade varit roligare att få skriva ELITSERIEN.... Men nu e det som det e:)

Nä nu ska högen minska...

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback