Spelkväll, tvätt mm...

Ja så såg då tisdagen ut... Slutade ju tidigt och fick skynda mig hem, för jag hade ju tvättid... Väl hemma fick jag en chock (positiv sådan dock) då det visar sig att Erika städat hela sitt rum in i minsta detalj, samt plockat upp post osv från golvet i hallen. diskat och varit allmänt duktig. Det chockerande fortsatte då hon mer eller mindre frivilligt hjälpte till med tvätten!!!!!! Jag undrar var min Erika tagit vägen... Den här tjejen skrämmer mig lite;)

Har ont i huvudet idag:( Det spänner i bihålorna och jag e stopp i näsan... Tror nästan det beror på våren det med... Men jag ska väl inte klaga... Dock känner jag mig inte så på g som jag varit de senaste dagarna:(

Hade en som vanligt väldigt trevlig kväll tillsammans med
Thess och Anton. Massa spel blev det och vi fick ju bevisat vem som e bäst;) Utav tre spel (yatzy på två olika sätt och rappa på) så stod denna damen som segrare i alla tre;).

Imorgon blir det förmodligen och förhoppningsvis torsdagsmys nere i Parken med bingo:)

Erika försvinner hem till sin pappa idag men kommer igen på fredag, för på lördag hade vi ju tänkte oss en runda istan och sen till mormor:) Bella följer förmodligen oxå med:) Miss you baby!!!<3<3

Nä nu e jag ganska tom på idéer... Ska väl ut och ta en kopp kaffe innan det e dags att göra vid sig och gå till monsterdagen på jobb:) Kan ju hoppas på att solen tränger igenom molnen snart... Ser lovande ut faktiskt:)

Ha en underbar dag alla!!

Puss och kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Bella

Har ni blivit speltokiga? :-) låter super kul!

Imorgon blir det bingo, wihoo!



Älskar dig baby <3


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback