Skånetrafiken...

Vad finns det egentligen för gott att säga just nu??? INte mycket... Pojkarna spelade ju sin sista match för säsongen och det stod KLART och TYDLIGT både på TURLISTAN och på INTERNET att det skulle gå en buss från Hyllie till Trelleborg 21.54 igår. PErfekt tänkte jag, Erika ohc Anna och ställde oss där,... Sen hände itne så mycket mer... Ringde Skånetrafiken för att höra var bussen blev av... Då stänger deras kundtjänst 22.00!!!!! Och det får jag reda på efter att ha suttit i kö i 15 minuter!!! Så efter lite överläggningar fick vi ta Citytunneln till Centralen... Käka lite på BK och sen bussen hem till Trelle, där jag och Erika tog Taxi hem...

Träffade på en trevlig trelleborgare oxå... Skånetrafiken får nog sitt idag... Ingenstans stod ddet att läsa att bussen var inställd! DÅLIGT!!!!

Nåja det blev en hyfsat fin avslutning på säsongen... 5-3 i en betydelselös match där den största behållningen nog är Ossi- PEtteri Grönholms tackling genom plexiglaset efter slutsignalen... Men det var tungt att lämna arenan igår... Mycket tungt....

Men men... Idag blir det bingo med favoritgrannen Thess... Vi ska vinna storkovan... Eller något *hehe* Ska även betala optikern=) Så fullt ös medvetslös idag med...

Kommer bilder fån gårdagen senare, men nu msåte jag skynda mig till jobb...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

visst känns det tungt...

det va en nice avslutning.

stackars alma bara


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback