Sista matchen då då...

Jaha... Så snopet... Så trist... Så tomt... Den här säsongen e slut efter dagens match som det för övrigt e gratis inträde till... Känns bittert... Eller tja jag vet inte hur det känns... Slut på känslor för hockey för tillfället... E mer än lite besviken och ledsen om jag så säger... Men men... Trots allt så finns det annat i livet... Och livet kan förändras på väldigt kort tid...

Nu börjar "IUP-säsongen" på jobb. Men som vanligt känns det inte speciellt betungande... Dessutom ska jag snart leta upp mina betyg och ringa till syon på gymnasiet och hörqa om hon kan hjälpa mig med ansökan osv...

Scrapbooking e något jag börjat känna starkt för och verkligen funderar på att ta upp=) Gjorde några kort hos Bella i helgen och det var riktigt riktigt skoj=) Tur man har en kollega som e en riktig hejare på sånt, eller hur Lotta;) Lite roliga och trevliga utklippsalbum kanske man kan göra... Så Thess hamnar bland mina urklipp trots allt :P

Längtar efter våren och värmen... Längtar efter Göteborg och sommaren... Skansen Kronan, Skansen Lejonet... Fästningen... Liseberg... Glass i mängder och massa foton!! Har blivit väldigt dålig på att fota, men det ska bli ändring på det!!

Imorgon e det bingo för första gången det här året=) Thess och jag har tänkt kamma hem storkovan *Haha*

Jag e nöjd med mobilkameran, men saknar zoom!


Ser ni vem det är??? Och Niklas.... Nä jag har inte bara foton på hans rygg;)

Dags att gå till jobb nu då! Hörs och störs!!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback