Sådärja...

Nu verkar förkylningen ha brutit ut på riktigt... Bara att bita ihop och genomlida den... Kanske därför jag fick ont i mina tänder igår... Och idag... Ingen trevlig känsla... Vet att jag måste gå till tandläkaren, men det får vänta tills efter sommaren... Om det nu inte förvärras avsevärt vill säga...

Hade lite yatzy eftermdidag/kväll igår tillsammans med
Thess och Anton. Anton vann trots att han hellre samlade extraslag än poäng... Hmm... Var kasnke en ganska smart taktik det där...

Jobba över en timme idag... Ingrid e på kurs så jag och Maria löser saker så gott vi kan med hjälp av en vikarie på förmiddagen.

Funderar på att ta kameran med mig till jobb och fota på vägen hem... Var länge sen sist... Tyvärr blir det mest samma sorts bilder, men jag kan leva med det... Snart dags att dra ut på massa picknicks.... Picknickar... Eh vad det nu än heter i plural... Då blir det nog maaaaassa bilder=)

Nä nu ska jag göra vid mig innan jobbet kallar...

Hörs och störs...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

Ja äntligen börjar våren komma sakta men säkert=)

Ja längtar massor efter mysigt små utflyker och picknickar (eller va de nu heter haha)

KKram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback