Måndag igen då...

Tyckte inte det var så länge sen det var fredag... Men men... Tiden går fort när man har roligt=) Helgen har varit mysig till tusen med massa kortspel och bebismys... E så glad att jag har hittat någon som e lika tokig i kort som jag så pass nära:) Tack Fröken Birkner, tack!!!

Igår blev jag då dubbel barnvakt:)Men jag klagar inte definitivt inte:) Bebissjuk e nog bara förnamnet Bella:D

Lite nerkräkt och så blev det då en snabb dusch innan jag och Erika låg och pratade lite. Men jag somnade ganska omgående och Erika har förhoppningsvis fått sova hon med då jag faktiskt hade plåstren på näsan på i natt och det känns fritt i näsan...

Jobb idag och sen förhoppningsvis lite kortspel igen... Blivit tokig i Mulle :D

Nä ha en underbar dag i kylan!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback