Lovade ju...

Lite bilder men tiden bara flyger iväg och igår var jag på bingo för första gången den här våren... Vann "bara" 100 kronor och Erika den grisen vann 500 kronor!!

Men källen var grymt rolig och många skratt bjöds det på efteråt! Så Thess... KAnnan klar senare idag så kommer jag=D. Spela kort kanske???

Gosiga Kim!

Tina från sin bästa sida;)

 Nikke Nyfiken!!!

Malmö fick ny tränare igår... Min förhoppning var att det skulle bli Strumpan och så blev det oxå... Känns ganska bra och ärligt så bestämde jag mig på hockeyn i onsdags att det blir årskort trots allt!! Klarar mig inte riktigt utan hockeyn kan jag känna!

Nä nu e det dags att göra vid sig och gå till jobb!

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback