Lördag och väldigt tankfull...

Har som sagt kommit in i en svacka känns det som... Satt i badet tidigare och insåg att fan... Tiden går alldeles för fort... Lyssnade på mina favoriter i tonåren... NKOTB... DOm var typ 20-25 år när dom var störst... Nu e dom allra flesta 40... Argh... Och jag e på väg dit i en fruktansvärd hastighet... Har dessutom insett att livet e för kort för att kastas bort så nu tänker jag leva fullt ut... Början av 2011 har varit en bra "nystart" känns det som... Nya bekantskaper och nya utmaningar, men samtidigt har det kantats av riktigt tråkiga händelser, vilket för tillfället färgar mig väldigt mycket... Tack till vännerna som har överseende med mig och piggar upp med spontana besök och telefonsamtal eller sms... JHag vet som sagt att jag e dålig på att höra av mig men just nu e det myyyyycket...

Behöver komma bort men det e så lååååååångt till vecka 30 ännu... Bara tanken på att få rå om mig själv och Erika i en hel vecka e väldigt uppiggande och det jag håller kurs mot just nu...

Ska upp en runda till mormor efter att jag varit i stan med bästaste Thess:). Behöver krama om min mormor just nu känner jag... Usch det märks att det snart e dags för rött här... Blir så depp då...:(

Nä nu fick jag ju besök så jag uppdaterar sen!

Puss kram



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback