Hungrig...

Som en varg just nu, men ska ju äta på jobb sen så det känns onödigt att stressa iväg och äta nu och sen äta igen...

Idag blir det TW party klockan 19.00. Alla jag missat e såklart oxå välkomna:) Bara dyk upp och handla massor;)

Skönt att det e fredag imorgon... Helg och sova liiiiiite längre e välkommet... Ska nog inte ställa någon klocka på lördag utan bara nanna... Eller så sticker jag ner på stan med Thess... Vad säger du snäckan??? Skulle vi göra en "tradition" av det*???

Låten "Popular" spelas i huvudet på mig hela tiden... Den vill liksom inte sluta... *hehe* Okej jag tycker den var bra, men nu börjar det bli lite jobbigt:P Dock tror jag den kan gå ganska långt... Hade inte alls den känslan med Anna Bergendahl i fjol... Eller så e det rent önsketänkande från min sida;)

Ja Daniel... Nu kommer väl Maria och jag och våldgästar dig en dag;) Maria vill ju kolla när FBK spelar och ajg vill kolla på nummer 30 *haha* Färjestad intresserar ju inte mig direkt;).

Och när vi väl pratar hockey så kan jag tycka att nummer 8 får tummarna utr och bestämmer sig för att stanna:D. Gissar att Kim och Niklas skrattar för sig själv nu och det bjuder jag på;)

Längtan efter semester e stor nu när vädret e som det e.... det skulle visst bli snö idag... Hoppasverkligen INTE det... Nu vill jag ha VÅR!!!! Eller sommar och värme! Bara inte det här trista kalla....

Ska göra om på bloggen tror jag och till det e det tänkt att ajg ska ha duktiga Anna <3 Men  hur det blir återstår att se:) Vi får se vad vi får för idéer när vi spånar:)

Nä nu e visst klockan alldeles för mycket för att sitta här och slöa.... Ska iväg om 10 min och e inte halvfärdig!!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback