Hektisk men mysig helg...

Den började med att jag gick ner och handlade namngivningspresent till Alice från oss och Familjen Birkner- Yoo*=). En runda upp till mamma för lite mys med Queen och så en hastig pratstund med Faster Anita som vari uppe hos Milla! Hem... Fredagsmysa för mig själv... Mitt i natten kommer bebis hem och var glad i hågen... *ler*

Steg upp och tvättade halv sju och var klar runt tio då bebis faktiskt var uppe... Vi gjorde vid oss och packade och sen blev det buss till Ystad där Bella, Alice och Olivia mötte upp. Iväg och handla... Skala, dela och koka potatis till klockan var typ halv 10... Ha lite i magen, innan det var dags för nästa moment... Vika servetter... Fortsätta med potatissallad osv...

Kom i säng runt ett... Sen vreds ju klockan fram så det blev inte många timmars sömn... Upp och fortsätta... Klockan 14 började det hela och det var jättetrevligt=) Sprang som en skållad råtta mesta delen dock :P När de flesta av gästerna åkt plockade vi undan och städade lokalen. Sen var det bara till att åka hem till Bella oc hTomas och hämta väskan... Och hem till Trelle... Dock tog det tid innan jag kunde varva ner och idag känns det i hela kroppen att sömnen inte varit vad den borde...

Dags att göra vid sig nu dock...

 Såna här servetter vek vi....

Ha en underbar dag... dEt tänker jag ha med möte osv...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback