Fredagsmys!!!=)

Ja så har den här veckan oxå passerat... En vecka närmare sommar och sol förhoppningsvis!

Slutar 15.00 idag och bebis skulle nog komma upp idag... Hoppas på det iaf... Imorgon tänkte vi gå en runda till mammsi samt mormor<3. Bella kommer eventuellt med för det var visst visning på huset igen...

Ska försöka ta mig i kragen och städa lite idag... Ska även försöka få utskrivet papper till Skånetrafiken så vi får lite ersättning...

Hörde lite tråkiga saker igår... Hoppas dock det inte blir så.... Enligt Emilia vår praktikant så kommer distansutbildningen till förskollärare förmodligen itne igång förrän tidigast nästa år... Trist om så e fallet för jag e verkligen peppad att börja läsa men vill läsa nuuuuuuuu!!!!!!!

Bingo igår då... Jag vann inget och inte heller Erika, men Bella fick med sig 100 kronor och Sara den lilla grisen fick 300:) Nybörjartur kallasvisst sånt;) Men sånt torsdagsmys gillar vi:). Samma tid samma plats nästa vecka tjejer! OCh förhoppningsvis Thess o´xå då då!!

Jag e inne i en liten svacka just nju... Vet itne riktgit vad och varför men jag känner att jag behöver distans till mig själv och andra emellanåt... Därför kan ajg vara väldigt dålig på att höra av mig... Kan itne förklara på annat sätt tyvärr...

Nä dags att klä sig och bege sig till jobb... Rostemackor och kaffe står först på schemat:D

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Nybörjartur??? Gillar inte nybörjartur...Men bara för att jag inte har någon =)=)



Rostemackor och kaffe borde stå på schemat oftare.. det gillar jag! =)



Kan jag kanske få klå dig i några spel i helgen?? Jag var ju snäll och lät dig vinna sist! <3

Postat av: Tina

tråkigt att vara en av dom som du verkar behöva distans från:(

2011-03-11 @ 10:23:53
URL: http://skogsbacksblogg.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback