Fredagsmys...

E så grymt sugen på choklad... Men har inte varit i affären´... Huvudvärken har hindrat mig... Dock känns det, två koppar kaffe senare, bättre... MEn nu stänger dom snart så nu orkar jag inte;) Får helt enkelt ta en kopp kaffe till och spara godistajm till imorgon:P Blir det stan månne??? Vi får se:) Bellisen kommer ner på eftermiddagen iaf... Miss you baby!!!<3

Saknar min Tinis oxå...<3

Tupperware demon gick bra igår och jasg har en vecka på mig att jaga ännu mer:) Någon som e intresserad eller vet någon som e intresserad av att beställa???? Säg till isf:D

Nä nu e jag lite slut i planeten och ska fortsätta titta på Linköping- Skellefteå... Heja SAIK!!!!

Lite bilder från den gångna veckan...
 Laptopen...

 Två godingar på stan:)

 Mys på Vatentornet <3

Vi hörs och störs!!

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback