Fredag och trött som en gnu...

Idag har varit en sån dag då jag allra helst velat krypa ner under täcket och bara gråta... Tänker så mycket på er<3<3.

Jag vet att folk e ledsna på mig för att jag varit väldigt disträ och off den senaste tiden... Inte ens på jobb känns det som om jag orkar med längre... Börjar avskärma mig mer och mer känns det som... Folk jag vill träffa oftare träffar jag mer sällan osv. Skäms för att jag e så dålig på att höra av mig och samvetet tynger mig mer och mer...

Tankarna går snart inte att reda ut... Behöver varva ner men det går inte...

Tina: Det e absoklut inte riktat mot dig, utan mot alla... Jag e inne i en period när dagarna bara flyter ihop... Och nu när hockeyn e slut e det ännu tråkigare... Men snart ska vi ju resa... Har du kunnat byta??? <3

Anna: Förlåt att jag inte hör av mig....<3<3
Daniel: Jag e kass jag vet....:(
Tessius Maximus: Jag vill dejta men tiden räcker inte till...
Thess: Jatack till spel... I neeeeeeed it!!!!! Och förlåt att jag var så nere sist:(

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

det känns faktiskt så...



nä inte än men försöker ännu


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback