En tisdagsmorgon...

Och det regnar ute...Ska snart GÅ till jobb, då Anna och Ewe w sjuka idag... Krya på er!

Har det hänt något sen sist jag skrev??? Njae... Vill jag väl inte påstå... Kortspel, jobb och så lite jobb på det...

Hoppas på att Thess kan komma upp idag och spela lite Mulle nu när jag verkligen börjar få kläm på det;)

OCh Tina: JAg hoppas vi kan hitta på något snart... Fan att vi ska bo så långt ifrån varandra:(

Bellisen: TAck för i lördags ;). Och tack gode gud att du e okej!!

Annars e allt som vanligt på sistone... Lite trist, lite nedstämt osv... Samtidigt som jag e glad över att jag har er alla runt mig på olika sätt... På sistone har jag dock blivit lite kass på allt vad höra av sig innebär men det betyder itne att jag glömt er på något sätt, utan bara att jag inte e i fas med mig själv... Men jag kommer snart igen hoppas jag...

Thess: Jag vet att vi inte delar¨åsikt angående Melodifestivalen, men ajg tycker Erics låt e så himla poppig:) Den fastnar... Linda Bengtzings låt hörde jag först i morse och den var helt okej oxå:) Men så e jag svag för hennes texter...

Nä... Kläder på och ut i regnet:( Hörs och störs kanske senare idag...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Du får tycka vad du tycker..Det är ju det som är det roliga, att man inte är sams i allt! Hade vi tyckt lika i allt så hade vi aldrig kunnat diskutera ngt och då aldrig heller kunna få någon riktig eller djup vänskap.KRAM


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback