Det finns människor i vartenda land...

Jag har letat som en galning efter den kompletta texten till den här barnsången... Eller "Våran jord e inte stor" som jag tror den heter... Men näääää... Så Maria och jag gjorde en liten kompromisstext... Någon som vet var ajg kan hitta den???? Originalet alltså... För den vore en bra avslutning på det vi jobbat med i veckan, dvs jorden, Tellus, Terra...

På måndag börjar jag så smått räkna points... Tack Maria för inspirationen... Har ett litet vad med Thess oxå... Eller vad och vad... Vi ska hålla det i en månad=) Funkar det då så blir man ju säkert taggad till att fortsätta använda det... Men jag ska inte gå ner och väga mig utan vi mäter omkrets... Minns inte riktigt vad vi sa men det tar vi imorgon kväll:). Delmålet e att förlora en byxstorlek... Sen kan man börja prata kilon... Men först vill jag se att det funkar=) Och ut och gå varje kväll... Eller iaf varannan... Nu när det börjar ljusna på kvällen e det lättare att bli inspirerad... Ja just ja... I natt ska vi vrida fram klockan...

Erika ligger och sussar... Glad i hågen och en aning överförfriskad kom hon hem igår... *hehe* Undrar hur hon mår idag... Tur det inte händer ofta...

Tvättlördag innan jag sticker iväg till Rögla oxå... Men det satt redan en kolv i när jag kom ner... Byggde upp ett tal och var inte alltför glad, men det hela löste sig... Hjälpte grannen att ta ut ur torktumlaren och sen var det inga sura miner...

Nä nu ska jag packa lite innan jag ska ner igen...



Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback