Dags för öppning då då...

Och jag höll minsann på att försova mig!!! Vet inte hur och när men alarmet var plötsligt inte ställt på snooze länge... WHAT???? Jag flög väl upp ur sängen, men insåg at det e ganska lugnt med tiden ändå *ler*. Har en timme tillgodo nu...

Gäspar dock nästan käken ur led :S. Tvätt idag så någon vila blir det inte... Sen kommer Thess och Anton upp och spelar spel:) Tur man har liiiiiiite sovmorgon imorgon=)

Har satt upp önskemål om semester oxå. Nice... Hoppas det går igenom... IAf vecka 30 för då åker vi ju:)

Nä nu tänkte jag rensa lite bland musiken oxå innan jag ska göra vid mig!

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kim

God morgon söta :)



Här blev man väckt 6 minuter i 6. Bad mannen väcka mig 6 så jag blev lite irriterad när jag kollade klockan & insåg att jag kunde sova hela 6 minuter till ;)



Hoppas du får en helt suverän dag.



Kram <3


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback