Student idag då:)

Grattis till alla studenter här i Trelleborg idag <3. Själv ska jag ut på min kusins dotters studentskiva. Grattis Jennifer <3. Ska även passa på att hänga något runt halsen på Erikas fd Jocke... Han som blivit som min egen son genom åren... Nåja ser framemot en trevlig dag iaf. Hoppas dom får tur med vädret! Jag vill minnas att jag hade sol på min examensdag... Kommer faktiskt ihåg känslan ännu... Känslan av overklighet... Och förväntan... Det var tider det...

Imorgon är det sen tvätt och fortsatt storstädning av lägenheten som gäller... Längtar bara till semestern... Det e mycket i mitt huvud just nu:( Så jag behöver vara ledig... Ska snart väcka Erika...

Beställde förresten en ny laptop igår via Bredbandsbolaget:) Så nu ska snart Erika och jag ha varsin:D. Bara en räkning som ska stoppas innan allt känns bra... En csn räkning som jag glömt/stoppat undan... Men det SKA oxå lösa sig!

Nä om man skulle ta och göra vid sig nu. Måste ladda kamerabatteriet oxå innan jag går... Börjar en kvart tidigare idag ju...

 Längtar <3

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback