Så var vi där igen...

Dålig på att uppdatera var det ja... Men men... Just nu händer det så mycket hela tiden att jag inte hinner med... Ska bli såååååååååå skönt med semester! Men det e en hel månad och lite till dit! Och fram tills dess e det bara att kämpa på!

Vad har då hänt sen sist...

Tja... Magnus har hunnit fylla 40 år och jag var uppe för att gratulera honom förra lördagen. Tina hade ordnat en överraskningsfest och det blev bara så lyckat:)

Lite bilder:

       

Vädret för tillfället e bara såååååå kvavt och jag kan knappt sova om nätterna... Och inte blir det vinst på bingon heller:( Det enda som itne sviker mig e zumban :D Ikväll e det dags igen... Och sen den 8/4 har jag tappat följande:

Midja -12 cm
Bröst: -6 cm
Rumpa: -14 cm
Lår:- 3 cm

Känns så himla bra och jag orkar mer numera... Har dessutom kommit på att Nutriletts smoothies fungerar utmärkt för att ta bort sötsuget och hålla en mätt en längre tid:)

Nä dags att göra vid sig för nu e det snart dags för jobb...

Puss och kram allihop!


Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

Va duktig du är=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback