Nu e det sommar:)

Iaf enligt mig *ler* Har fått lite Lasse Berghagen nojja och det e ett säkert tecken;) "En kväll i juni" får mig bara så gråtfärdig... *hehe* Inte för att jag e ledsen utan för att det faktiskt e sommar då :)

På måndag e det "bara" en månad kvar till den årliga Göteborgstrippen... Ska bli så nice att få rå om Erika en hel vecka:D

Sitter och lyssnar på diverse sommarlåtar och många av dom får mig att tänka på somrarna 2005-2007... Hade en vän uppåt landet som betydde mycket för mig som vän... Men jag gjorde bort mig med ett blogginlägg som inte var riktigt menat så som han tog det och han har inte förlåtit mig ännu... Det känns ännu... Fast det e 2 eller 3 år sen vi sa upp bekantskapen... Livet går vidare, men det blogginlägget e något jag ångrar... Var så pass långt nere med allt som ände runt mig just då... Det var diverse sjukdomar... MAmma hade fått en hjärtinfarkt... Min mens klyddade osv.. Nä nu ska jag inte älta det...

 I år gör vi massa nya sommarminnen eller hur hjärtat<3

 <3 Dags att träffas massor i sommar babe!!

 Saknar min lilla tös <3

     

 Fyra generationer! Älskar er mormor, mamma och Erika<3<3 Ord räcker helt enkelt inte till!!!!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback