Nedräkningen har börjat=)

Sådär ja... Då går vi in i vecka 26... Och jag har bara 12 arbetsdagar kvar innan semestern:) NICE!!!

Idag ska jag försöka handla Jojo sommarkortet så man kan ta sig runt i Skåne i sommar:) Bara åka lite hit och dit... Mysigt:) Vill så gärna till Svaneholms slott... Och en runda till Glimmingehus igen... Var länge sen sist båda gångerna... Tror inte jag besökt Svaneholm sen jag gick i trean eller något :S

 Två av mina finingar... Saknar dig Tessan <3

Solen skiner och jag kan känna att det bir lite av en powerwalk till jobb idag :D Ska försöka ta mig till Lidl för att kolla in en resebag oxå... Men den verkar lite liten... :s men men... Får kolla först som sagt...

Idag hoppas jag på att bebis kommer hem :D Varit utan henne i över en vecka och mamma hjärtat gråter:( Hoppas bara allt går bra för Katten deras... Snobben blev påkörd igår så han ligger nu på djursjukhuset:(

Retar mig att jag glömde kameran hemma i fredags till midsommar... Jagbrukar ju dokumentera det mesta *hehe*

Nä nu ska jag nog se till att svepa kaffet och göra mig redo för ytterligare en underbar jobbedag:D Barnantalet börjar bli mindre och det betyder ju även en massa tårar då många av våra barn går vidare till förskoleklass nu ju... Och känslig som man e så blir det en massa tårar:(

Ha en underbar dag i solen! Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback