Here we go again...

Malörten... Ja vad ska jag säga... Långtråkigt e här aldrig iaf... Just nu skriks det och hotas med polisen för fullt... Tråkigt att vuxna människor inte kan prata ordentligt... Men å andra sidan borde man kanske hålla efter sina barn lite mer... Vet inte hur det här började, men det urartade rejält...

Ska sälja mitt ps2 med två handkontroller, singstarmikrofoner, 2 singstar spel, 3 andra spel (Metropolismania, The Sims, Nhl 08) samt ett minneskort på 32mb.... Någon som e intresserad??

Nedräkningen fortsätter.... =) 9 arbetsdagar kvar innan semestern=) Jojokortet e köpt idag... Så lite resande kan man allt göra i sommar...

Datorn och jag har flyttat ut på balkongen... Därav att man ser vad som händer här... Brukar aldrig märka av sånt här strul annars :S



Nä nu e det nog dags att surfa vidare och drömma om semestern:D Om en månad sitter man i Göteborg... Förmodligen nyss hemkommen från Gunnebo slott:D

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: thessan

Du sitter i Göteborg och myser och jag sitter på Malörten och vattnar dina blommor och matar dina dammråttor :P

Postat av: Anonym

Så är det ju i gettot, där skriks det ofta och polisen är ofta på besök :-)

2011-07-01 @ 22:10:46
Postat av: Therese

hehe Polisen brukar inte vara här så hemskt ofta... Och kom inte heller den här gången... Synd att några barn (Och deras föräldrar) får förstöra ett annars helt okej område:)

2011-07-02 @ 09:05:35
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha helt okej område? Hahaha... Du måste skämta Malörten är till för dem människor som inte har råd med bättre boende... alltså lite av slummen :)

2011-07-10 @ 12:15:09
Postat av: Ese

Du får gärna lov att tycka det:) Och eftersom jag vet vem du e trots anonymitet så väljer jag att avsluta diskussionen här:)

2011-07-10 @ 12:28:40
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback