Glad midsommar!!

Snuva, hosta och feber... Ja det e väl så min midsommar börjat... Men men... Jag överlever detta oxå:) Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig till mammsi<3 Mormor och Annie e oxå där:)

Laptopen fungerar helt okej... Jag e supernöjd :D Kan tom spela sims på den :P Får se om Danny kan få rätt på den andra nu oxå...

Semestern närmar sig med stormsteg och det innebär samtidigt en massa ångest för mig... Eller tja ångest och ångest men några tårar fäller man allt när alla 6 åringar slutar:( Kommer att sakna dom allihop<3 Har ju trots allt följt dom sen dom börjat på förskola!

Annars har väl veckan varit ganska kaotisk... *hehe* Cirkus Malörten... Ja mer säger jag inte...

Lite roligare kaos har då varit Midsommarfest på jobb och zumba... Dock har det inte blivit så mycket den här veckan då jag inte mått helt bra... Har jag tur blir det på söndag :D

I måndags eller tisdags var jag ute en sväng på Östra stranden/Smyge med mamma, Tim och Queen... Trevligt värre <3

 Älskade mamma <3

 Tim och Queen

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback