Fredag=)

Ja så var den här korta veckan snart över oxå *ler* Skönt med fredag, men det e mycket som ska fixas idag... Imorgon e det loppis på gården=) Hoppas på bra väder och massa folk=): Så ni som läser e hjärtligt välkomna till Malörten i Trelleborg. Gård 14-18=)

Annars då? Tja... Det rullar på med jobb... Snart semester... Nedräkningen kan väl få lov att börja idag... Med idag inräknat så har jag: 22 ARBETSDAGAR KVAR TILL SEMESTERN=) Nice!!!

Sommaren verkar ha kommit på riktigt nu... Nice det med. Och jag går i tankar på om jag ska köpa årskort eller inte... Jag har hela tiden varit lite skeptisk mot hela Stenbeck affären, och blev "glad" när jag läste att det finns fler som reagerat... Fast att det skulle vara Mats Engstrand trodde jag inte... Så fortfarande finns det frågetecken angående mitt årskort, då jag egentligen hellre sett ett lag med liiiiiite mer Malmöanknytning än bara ett lag med "storstjärnor" (Om man nu kan kalla dom det...). Så ni som e intresserade kan ju slå ett öga i dagens sydsvenska eller kolla in:

http://www.sydsvenskan.se/sport/ishockey/redhawks/article1491364/Engstrand-lamnar-Redhawks-i-protest.html

Nä nu e det dags att lägga telefonen på laddning och sen göra vid sig... Skriva ner vad som behövs för bakningen ikväll

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback