SEMESTER!!!

Ja nu e det faktiskt så... *ler* Äntligen! Men vädret kunde varit bättre dock... Men men man kan inte få allt... Fick sorterat lite i klädkammaren och lagt ut vhs-filmer på nätet... Hoppas få sålt några iaf:) Eller tja en har jag sålt till Tim redan :DDen här grabben har varit till och från hos mig, men jag
Idag e det tvätt... IGEN!!! MEn men glömmer man får man ju ta att det blir dubbelt upp:P

Ja... Emellanåt finner jag inte ord... Vet inte riktigt vad jag ska säga i vissa fall... Tänker inte hänga ut någon, men "MrX" har gjort det igen... *suck* Men den här gången e det för alltid... Hoppas han håller sig borta... Fan... Varför hittar jag alla skumma typer???? Den här killen har varit en stor del av mig, men jag orkar inte mer nu... Någon gång rinner min bägare över oxå... Att sätta sig på så höga hästar som han gör och inte se något fel hos sig själv... Det pallar jag inte längre.... Så numret e raderat och hans namn borta!!!

Nä nu e det dags för kaffe och sen ner i källaren igen innan jag ska städa undan lite...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback