På tisdag...

Då e det äntligen semester:D Och den e verkligen efterlängtad!!!!! Så en futtig arbetsdag till ska jag nog klara av.

Helgen har varit helt okej. Massa mys och gos. Det enda som INTE var okej var det faktum att Bella fick åka iväg till läkare med sitt knä bara för att bli avfärdad som "icke-akut". Och dessutom av personal som tydligen varit väldigt snorkig...

Nu väntar en kopp kaffe, sen ska jag på allvar ta tag i strykhögen!!!

I eftermiddag e det dags att gå till muséet med Tim. Fast innan dess e det ZUMBA!!!!

Gick en powerwalk på 15 min igår... Det kändes, men samtidigt känner jag att jag e redo att börja jogga så smått! Kunde fakitskt jogga några hundra meter utan att bli alldeles jätteandfådd. Känns himla bra att ha kommit så långt. Målet är inom räckhåll:)

Nä nu e kaffet klart, så några bilder får jag väl bjuda på innan jag dricker det...





     

Puss och kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Mammafiia

Så duktig du är:) jag har med börjat jogga, fast nu e ja ju sjukskriven så de e vila som gäller.

Ha en underbar dag.

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback