Nu börjar det närma sig=)

Ja... 3 arbetsdagar kvar... Och 5 dagar till semestern=) Ska bli sååååå skönt *ler*. Få åka runt lite i Skåne... Få umgås med folk när jag känner för det... Sånt man e lite styrd i annars... Nä nästan 5 veckor när jag bara ska vara Therese=)

Om 20 dagar åker vi till Göteborg... Den vanliga sightseeingen och min totala avkoppling *ler*

Umgicks med älskade Tina och Kim i söndags och i tisdags var det dags för att umgås med Bella och lilla Alice... Vi var nere en runda på Blå Huset och tog en fika med härligt folk...



Sen blev den en runda på stan och slutligen en mysstund på Borgens gröna gräsmatta=)



IDag e det inte något vidare sommarväder, men förhoppningsvis tittar väl solen fram snart...

En sak jag funderat på e hur jobbigt det måste vara att se allt i svart... Jag är väldigt intresserad av hur folk tänker, då jag själv e av naturen "DEt löser sig...". Vad är det som gör att vissa människor ser allt som problem och andra ser det som utmaningar och bestämmer sig för att det ska gå? Någon som har ett svar?

N dags att dricka upp kaffet och sen göra vid sig...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback