Göteborg dag 3

Idag e ingen vanlig dag för idag e det min födelsedag.... Eller så e det bara en helt vanlig dag ändå :D

Vi vaknade ganska tidigt.. Eller jag iaf... Fick upp Erika vid kvart i 8 då jag bloggat om gårdagen... Vi gick över och åt lite frukost och sen vilade hon medan jag gjorde vid mig. Runt halv elva åkte vi så till LISEBERG!!!!



Efter en stund i kö fick vi våra åkarmband, som nu precis som tidigare år kommer att sitta kvar tills dom går sönder... Förloraren bjuder vinnaren på en glass;). Efter att ha letat upp ett skåp och efter att jag fotatlite, var det dags för dagens första attraktion, nämligen Jukebox :S Jag e inget fan av karuseller men efter tredje gången blir man väl lite mer van... Då kunde jag iaf titta under hela färden :P



Kållerado hann vimed tre gånger och Erika stackaren var genomblöt alla gångerna... ja jag med men hade valt rätt sorts kläder och dom torkade fort;)

Kön till Flumeride var som vanligt enormt lång, men vi led igenom den två gånger;) Flumeride e min absoluta favorit... Jag som som sagt inte gillar karuseller:) Fick en bild på oss på en magnet... Ser väl ut som om jag har både dubbel och trippelhaka *Hehe*

Spegelhallen och Sammys äventyr var oxå en del av dagen... Sammys äventyr e 3D bion och den var jättesöt, men jisses vad rädd man blir emellanåt... Och lite yr :S

Ätit har det inte direkt varit tal om sen lunch, men gott om dricka då det varit gassande sol även idag... Lider med er nere i Skåne:( MEn vi har iaf fått tre dagar med sammanhängande sol:) Åk inte utomlands på solsemester;) Åk till Göteborg!!!

Lite bilder från dagen

     

Vad får då Liseberg för betyg???? 5a såklart:)

Nu e det bara vila som gäller... Imorgon blir det nog bohus fästning eller så tar vi Älvsborg... Vi får se vad som händer här :D

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback