Faktiskt...

Så har jag varit nyttig idag *ler* Eller tja nyttig och nyttig, men jag har gått en runda på 2,22 kilometer... Det tog längre tid än jag hoppades på men det var så satans varmt... Tänkte bege mig ut på ytterligare en runda ikväll... Ska bara skriva klart här först...

Trots att jag inte räknat points på läääääänge så har måtten inte ökat... Tvärtom... Rumpan e det stället som minskar mest tillsammans med bysten... Så det känns bra... Men så har jag ju oxå hittat en träningsform som passar mig:). Zumba och gå i rask takt:).

Annars har dagen varit riktigt jäsig. Hehe... 2 arbetsdagar kvar... Känns som om huvudet redan tagit semester dock..

Nä på med shortsen och sen ut en runda:) Haj å ivaj!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback