Dålig...

Uppdatering igen...:( Sorry...
Men det har varit fullt upp... och på onsdag e det äntligen dags:) Då e det Göteborg, here we come :D. Men innan dess e det ett par saker som ska fixas... Dock har jag äntligen lyckats få tummarna loss och städa klart i klädkammare och förråd:) Så nu e det ett rum i förrådet och staplat i ordning i klädkammaren... Har även fått del i ett källarförråd så nu blir ja av med lite "skit" här uppe ifrån oxå:D Sååååååååå skönt!!! Ska ner med det sista imorgon... Sen e det bara lite plock här och var och damsugning och golvtorkning i alla rum innan vi åker på onsdag:D

Tack Thess för att du tar hand om min lägenhet!!!!

Oslo... Ja vad kan man säga... Fruktansvärt.... Hemskt... Ofattbart... Hur en person kan förstöra så mycket...  Mina tankar går till alla offren och deras familjer... Ett paradis som förvandlades till ett helvete... Jag har försökt sätta mig in i deras situation men det går bara inte....

Nä ett kort och trist inlägg men nu vet ni att jag lever iaf:)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback