Vinst, förkylning och nytt år...

... Ja inte nödvändigtvis i den ordningen *hehe*, men så ser det ut för mig för tillfället... Förkylning drabbades jag av i lördags kväll.. Feber i söndags... Kurera med piller... Febern försvann... Hosta kom... Fast den har nästan försvunnit den med... Fast den bara retats med mig i två dagar??? Skumt... Nåja jag e säker på att vi inte tampats för sista gången *hehe*

Igår trotsade jag hostan och tog mig in till Malmö Arena... Ångest för att jag gjorde det, då jag kände att jag gjort bättre nytta hemma i sängen... Men tydligen hjälpte det mot min förkylning, då jag mår bättre idag=) Sjöng och skrek inte igår dock(Mer än vid Malmös mål förstås) och det kanske bidrog oxå=)

Spannen e ju signerad för andra gången och numera inplastad... *Haha*



Annars har det nya året varit ganska lugnt... Tråkigheter hit och dit dock, men det tar jag inte upp här... Nu väntar en stor kopp kaffe på mig tillsammans med lite nördande på fejjan innan det e dags för jobb... Dags för stängning och inte Städning *Haha*

Roligare inlägg kommer framöver... Oh... Ncis ikväll :D:D Det gillar vi skarpt=)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback