Sömnlösa nätter...

Eller tja inte helt heöt sömnlösa, men jag sover... Vaknar med ett ryck, somnar om.. Vaknar och så håller det på... Börjar ju undra vad som står på och vilken sorts hormoner som spökar :S Min kropp gör inte alls som jag vill för tillfället... Men men... Det reder ut sig hoppas jag...

E även inne i en grubblarperiod... Funderar på en massa småsaker... Och tycks inte få ut ett dugg av det *hehe* Som vanligt alltså...

Om en vecka eller två... BLir nog två med tanke på leverans... så börjar mitt nya liv;) Ska skippa kakor godig och läsk och bara avsätta en dag i månaden till detta:) Sen e det zumba som gäller... Ett till två pass om dagen har jag tänkt mig :D Stå hemma och skaka rumpan ordentligt *hehe*. Känns som en skön utmaning då jag verkligen sett resultat på andra=) Så till sommaren kanske tom jag kan visa mig i kortbyxor utan att skämmas allt för mycket:)

Nä dags att göra vid sig... Iväg och jobba om en timme... Blev ytterligare ett trist inlägg men efter vissa påtryckningar fick jag uppdatera lite ;). Blir dock lite rörigt efter en halvt sömnlös natt... Får se hur det går att fixa till i eftermiddag =)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Zumba.. hade jag oxå velat prova.. men är rädd att jag ska se fjantig ut.. har ju ingen taktkänsla i kroppen... =)=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback