Fortfarande sjuk

Suck... Hostan ville inte ge med sig så jag stannade hemma igår... Vill ju inte direkt bli värre:( Idag e det väl bätre men ändå inte helt hundra... Tur det e röd dag idag då så man får en extra dag att vila upp sig på =)

Morfar... Ja idag skulle morfar fyllt 78 år <3 Jobbigt... Men jag vet ju att han har det bra... Fast hade jag fått önska hade jag önskat att han fanns hos oss ännu... <3

Hockeyn igår gick inget vidare... Men men... Sånt e livet... Blir förhoppningsvis bättre imorgon=D

Känner mig lite omotiverad och oinspirerad att skriva... Har inget att skriva om... Fortfarande inget napp med Sagan om Isfolket serien:( Om någon vet eller hör om någon som vill ha SOI så säg till...=) Priset e eventuellt prutbart;)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback