Barnklubb, skada osv...

Lite uppdatering... Fast som vanligt har jag inget intressant att skriva om... Jobbar och står i precis som vanligt... Fredagsmys står på schemat idag liksom stängning... Sen blir det upp en sväng till mormor för att mysa lite... Det gillar vi skarpt:D

Igår var jag nere på Barnklubben här på området... Riktigt trevligt och jag har väl tänkt mig att jag ska hjälpa till där då och då=) Passade även på att gosa med Thess gosingar Dylan och Marley=) Anton e oxå e pärla=)

Skulle hjälpa ett par killar att bära ner en möbel från ovanvåningen på jobb igår och det sutade med att jag fick plåstra om mig på tre ställen på fingrarna... Ajjjjjjj!!!!

Hade tänkt göra lite förändringar i bloggen, men vet inte på vilket sätt ännu... Får ha hit min designer Anna Cato tror jag bestämt :D Sen behöver jag verkligen en ny kamera... En system helst... Vill kunna lägga in ordentliga bilder... Längtar tills det går att fixa=)

Och jag säger bara TJOHO att saker och ting inte var som jag bävade för=) Fast jag vet att Thess bev lite besviken *hehe* Tina blev säkert lite besviken hon med eftersom jag lovat vissa grejer isf;)

Nä dags att svepa kaffet och göra vid sig!! Ha en underbar fredag hörreni!

Puss och kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Ja, jag blev iaf besviken... Men sålänge du e nöjd så får väl jag oxå vara det... =)

Postat av: mammafiia

Sant=) Jo dom satte in en annan vikarie nästa vecka och sen kanske jag får resten av veckorna.=) Jag håller tummarna för det iaf.

Kram

2011-01-22 @ 11:49:33
URL: http://fiiias.wordpress.com

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback