Veckan som gått...

Har varit hyfsat händelselös... Jobb, jobb och så lite jobb på det... Idag e det dock lördag och jag jobbar(IGEN) på att få bort tvättberget... Inte så stort den här veckan eftersom Erika e hos Rikard, men iaf... Det måste göras...

Tur at det e helg nu iaf, så man kan få gjort annat än jobba... Fast å andra sidan e det hushållssysslor som gäller hela helgen... Förutom ett litet avbräck med besök från mina underbaringar Tina, Bella och förhoppningsvis Thezz:)

Hände något obehagligt innan...  Eller tja jag blev ganska ledsen över det... Jag var på väg ner i källaren... Kommer till gaveln på huset och bara tvärstannar... Där står en cykel, på pricken lik Erikas... Och den e totalförstörd... Bakhjulet e alldeles skevt, och nedre delen av cykeln e nerspejad med gul och blå färg. Jag grät inombords... Iaf så messade jag Erika och hon ringde upp för en timme sen. Tilsammans kunde vi konstatera att det inte var hennes cykel... TUr för oss, men jag lider med den som får sin cykel så totalkvaddad... För djävligt kan jag tycka. Har folk verkligen inget bättre för sig än att sabotera för andra? Skaffa er en hobby för f*n!!!!

Annars e det väl ganska lugnt, förutom att det e en del vinterkräk/magsjuka på jobb... Men det som inte dödar det härdar säger dom ju...

På fredag e det förhoppningsvis dags för ny telefon:) ÄNTLIGEN!!!!!! Första gången på måååååååååånga år som jag köper en alldeles ny telefon.. Har varit dum nog att köpa begagnat... Den enda ordentliga begagnade jag fått tag i var den jag fick för snart två år sen.. SE w660i. Tyvärr badade jag den i toastolen ju :(

Nä dags för en ny omgång i källaren... Får se om jag kanske skriver mer i eftermiddag och kompletterar med ltie bilder...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anna-Trelleborg

Hejsan!

Trevlig blogg =)

Kom in på din blogg kommer egentligen inte ihåg hur =) men i alla fall har jag fortsatt läsa den!! Tycker att det är jätteroligt och är glad för din skull att du äntligen kan köpa en helt ny mobil =) Har läst hur du har kämpat!

All lycka till dig <3

kram,Anna

2011-02-19 @ 11:33:07
Postat av: Therese

Tack Anna! Det värmer verkligen att höra <3 jag tycker själv att jag skriver väldigt tråkigt och alldagligt... Men som sagt... Tack så hemskt mycket ler Hoppas du får en bra helg och jag lovar att hålla dig uppdaterad när jag köper den nya mobilen:) Har bestämt mig för vilken det blir =)



Kram therese


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback